Cai reale spre magazinul virtual

august 29, 2017 By

Cai reale spre magazinul virtual

Cai reale spre magazinul virtual

Cai reale spre magazinul virtual

Consumatorii actuali se informeaza cu atentie asupra achizitiilor pe care urmeaza sa le faca, iar daca oferiti produse sau servicii cu pret mare, clientii va vor alege dupa ce au consultat si alte oferte. Publicitatea si marketingul sunt de folos si pentru a invata publicul si consumatorii ce anume sa caute si de ce au nevoie de un anumit produs sau serviciu.

Un website pentru o prezentare detaliata a produselor sau serviciilor

Realizarea unui site – magazin virtual sau a unei pagini de prezentare a produselor/ serviciilor – este o necesitate pentru a detalia pentru clienti descrierea produselor, cu cat mai multe informatii si sa se explice pe intelesul tuturor activitatea firmei.

 Deschiderea unui site pe internet poate costa minim 50-100 euro, dar aveti nevoie si de un domeniu si servicii de gazduire, care ar costa in jur de 30 euro.

Insa, specialistii in comert virtual stiu deja ca nu este suficienta existenta unui site pe internet, chiar daca este bine optimizat SEO, mai ales daca aveti produse sau servicii profesionale, despre care trebuie sa spuneti clientilor ca exista. Asadar, publicitatea si promovarea este necesara pe cai virtuale, dar si prin metode mai directe spre publicul tinta.

Reclame pentru toti

Daca in publicul tinta se afla si cititori de presa locala, oameni in varsta, de exemplu, obisnuiti sa ia pulsul orasului din ziare, merita sa cumparati, din cand in cand, un spatiu publicitar intr-un ziar. O mica afacere cu lucrari pentru acoperis, de exemplu, se adreseaza proprietarilor de imobile, iar multi dintre acestia pot gasi reclama in ziarele locale, chiar daca aveti un site pe internet.

Aceasta investitie va costa, probabil, cateva zeci de lei, depinde de perioada pentru care contractati spatiul publicitar intr-o publicatie si de pozitia in ziar.

Vestea zboara cu fluturasii lasati in cutii postale

Efectul unei mici reclame distribuite prin oras poate fi surprinzator, dar este nevoie ca informatia sa fie scurta, concisa si atragatoare. Prezentarea produselor sau serviciilor pe care le oferiti si datele de contact, inclusiv adresa site-ului web pot fi puse pe o hartie de marimea unui plic mic, cel putin.

Realizarea unor fluturasi va costa foarte putin daca aveti hartie si o imprimanta alb-negru – dintr-o coala A4 se pot face patru fluturasi de marimea unui plic mic, A6, dar veti avea nevoie si de cartuse pentru imprimanta, investitie care va poate costa cateva zeci de lei, mai ales daca alegeti sa reincarcati cartusul existent in imprimanta si nu aveti nevoie sa cumparati unul nou.

Folositi Facebook si alte retele sociale pentru a tine aproape clientii!

Prezenta pe retelele sociale este esentiala pentru a comunica partenerilor sau clientilor noutati si informatii despre activitatea firmei! Nu prea mai exista activitate comerciala sau institutionala care sa nu aiba nevoie sa comunice prin intermediul retelelor sociale cu partenerii sau cu cei interesati de activitatea pe care o desfasoara.