Revelatia de la munca si obiecte personalizate

ianuarie 26, 2017 By

Astăzi am avut o mare surpriză la serviciu și așa cum m-am obișnuit și v-am obișnuit o să povestesc în câteva rânduri. Știți că lucrez la o firmă de distribuție a produselor alimentare și știți că atunci când toți oamenii își fac planuri de sărbători, își fac cumpărături și apoi se pregătesc de petreceri eu sunt în activitate maximă trebuind să aprovizionez magazinele. Știți pentru că de multe ori m-am plâns de acest specific al muncii mele și cu acele ocazii v-am enumărat mai multe nemulțumiri pe care le-am avut. Trec acum peste lipsa stimulului financiar din perioada aglomerată a Sărbătorilor de Crăciun pentru că de Anul Nou conducerea societății a oferit tuturor angajaților câte un voucher de cumpărături cadou.

Revenind la surpriza pe care am avut-o astăzi și care a fost motivul principal al acestei postări, o să vă spun că astăzi dimineață șeful nostru, administratorul societății, a venit în parcul auto și ne-a împărțit tuturor pixuri personalizate precum și agende personalizate. Am fost cu toții surprinși de gestul lui și ne uitam mirați unii la alții știind că până acum obiectele de papetărie, pixuri, agende, indigo și altele necesare prelucrării comenzilor, cădeau strict în sarcina noastră. Mirarea ascundea și o bucurie interioară care conștientiza că fiecare în parte scapă de cheltuirea banilor proprii pentru cumpărarea produselor necesare desfășurării activității. Un alt motiv de mirare a fost acela că ni s-au repartizat fiecăruia mai multe pixuri și agende personalizate și nu știam ce să facem cu ele. Imediat ni s-a transmis de șef că surplusul trebuie oferit ca semn de apreciere a bunelor relații magazinelor care au contract cu noi. Toate pixurile și agendele erau personalizate cu numele și sigla firmei noastre, iar nouă tuturor chiar ne-a plăcut cum arătau.

După ce ne-am mai revenit din șocul mai sus amintit am început să realizăm că la nivelul conducerii firmei s-a conștientizat nevoia permanentă de publicitate și de mediatizare a activităților noastre în scopul păstrării colaborărilor active precum și pentru realizarea de noi colaborări, iar aceste obiecte personalizate sunt un mijloc foarte eficient pentru reușita unui astfel de demers. Cu toate că nu ne era destinată exclusiv această nouă viziune a factorilor de decizie din societate, noi ne-am bucurat pentru că am realizat că astfel câștigă toți cei implicați, noi lucrătorii, magazinele noastre colaboratoare firma prin cifra de afaceri și iar noi prin faptul că vom avea un loc de muncă în continuare.