Pantofi…
Una dintre tendintele producatorilor de pantofi dama pentru 2012 este aceea de a lansa pe piata modele unisex, urmand astfel “traditia” inceputa de cei de la Prada in 2007. Totusi, cum romanii sunt cunoscutii pentru conservatorismul de care dau dovada deseori(si in materie de imbracaminte, incaltaminte, preferinte politice sau…fotbalistice), au oare sanse aceste tipuri de pantofi?
Grant McKenzie, vice-presedinte de marketing al unei importante companii internationale, a spus acum cateva saptamani la Social Media Cluj ca, indiferent de produsul targetat, cu ajutorul unei strategii inteligente de marketing – ce include fidelizarea consumatorilor, producerea de smart content, etc. -, vanzarile pot urma o panta superioara, mai ales in conditiile in care produsele finite sunt de calitate si pe Internet circula deja mult feedback pozitiv.
Sigur, vorbim aici de pantofi, deci de produse cu care interactionam zilnic, dar carora mare parte dintre noi, nu le acordam o importanta deosebita. Asa cum este destul de dificil de pornit si promovat o campanie ce are in centru gama de pantofi dama a unui magazin, la fel de greoaie va fi si promovarea pantofilor unisex, mai ales ca pe piata exista o diferenta clara intre incaltamintea feminina si cea barbateasca, intre cele 2 tipuri existand o diferenta majora, in favorea femeilor(cum altfel?)
Iar cum barbatii sunt destul de conservatori in ceea ce priveste incaltamintea (iar aici ma refer exclusiv la pantofi si nu la adidasi), sansele ca produsele unisex sa prinda din prima in Romania sunt destul de mici. Daca vor fi cumparate, atunci mai mult ca sigur, ele vor fi achizitionate in prima faza doar de catre reprezentantele sexului frumos, pentru ca abia apoi si intr-o proportie cu mult mai mica, gama de pantofi unisex va intra si in preferintele barbatilor.
Share on Facebook Share on Twitter Share on Pinterest