Istoria marcii de pantofi Skechers
Robert Greenberg a fondat pe Skechers în 1992. La acea vreme, L.A. Gear a avut un blocaj pe piața atletică a femeilor, iar Nike a dominat piața pentru clasa atletică a bărbaților. Dar nu au existat giganți din industrie care să controleze pantofii pentru bărbați și femei. Aceasta a oferit Skechers oportunitatea de a promova o piață de nișă nouă și extinsă în S.U.A.
Înainte ca Greenberg să ajungă singuri să creeze Skechers, a fost unul dintre fondatorii companiei L.A. Gear, care, în decurs de șapte ani de afaceri, a încasat deja peste 900 milioane de dolari din vânzări – randamentul pantofilor de tenis neon care favoriza preferințele femeilor. În 1992, L.A. Gear a înregistrat o pierdere uriașă în cota de piață, iar compania i-a forțat-o pe Robert și pe fiul său Michael.
Nu a fost primul gust al schimbării imprevizibile și semnificative al comerțului cu amănuntul pentru Greenberg. El și-a început cariera în anii 1960 și a lucrat în diferite roluri de vânzare cu amănuntul: de la vânzarea de peruci la saloane de frumusețe la importul de blugi de designeri pentru a înființa un magazin de role. Dar prima lui pauza majora s-a intamplat dupa ce a cumparat licenta de a plasa imaginea personajului de film E.T. pe șireturile lui.
Această mutare i-a adus 3.000.000 de dolari în mai puțin de opt săptămâni. Și cu acel venit a decis să-l găsească pe L.A Gear.
Cele relatate mai sus s-au intamplat in trecut, haideti acum sa privim in viitor.
Știați că inițial Skechers ar fi trebuit să fie distribuitor pentru pantofii Dr. Martens? Este adevărat, dar în decurs de un an, Greenberg s-a concentrat pe proiectarea, dezvoltarea și marketingul propriului brand unic. Și a văzut ocazia în pantofii obișnuiți de stradă, așa că intenționa să apeleze la consumatorii tineri și mari consumatori de moda
Skechers a adus și alte mărci în eticheta sa, inclusiv Cross Colors și Karl Kani. În 1993, s-a decis ca rafinarea propriei sale etichete (pantofi Skechers) să fie mai profitabilă. În acest an, Skechers de la Greenberg a prezentat și “Domeul Chrome”.
CHROME DOME …
Pantoful “Chrome Dome” a fost fabricat pentru a apărea bine uzat și înțepenit (în special la călcâie). A fost versiunea de încălțăminte a blugilor prespalati, pre-rupti, care erau incredibil de populari la vremea respectivă. Din cauza acestui aspect unisex, pantoful a apelat la ambele sexe și a devenit o pictogramă de stradă urbană pentru tânărul “grunge”.
Skechers Astăzi …
Pantofii Skechers sub brandul simplu Skechers reprezinta acum lider mondial în domeniul încălțămintei. Un lider de două miliarde de dolari în mii de magazine mai exact. Cu peste 3.000 de stiluri proiectate, dezvoltate și comercializate pentru bărbați, femei și copii, Skechers se concentrează pe două categorii distincte de încălțăminte:
Stilul de viață oferă spumă de memorie: conturează singularitatea piciorului pentru confortul maxim.
Performanța oferita de GO și GOwalk
GOrun oferă inovație în tehnologie care facilitează o lovitură la mijlocul piciorului, combinată cu protecția împotriva amortizării și a impactului.
GOwalk oferă tehnologia GOga Mat cu amortizoare de înaltă rezistență și alte materiale realizate special pentru mersul pe jos.
Share on Facebook Share on Twitter Share on Pinterest