DiverseInteresante

Importanta curateniei si igienei la locul de munca

mai 15, 2018 By

Spatiile folosite de firme pentru lucrul la birou pare usor de curatat si de ingrijit, insa nu este de loc asa. Fiecare angajator trebuie sa acorde o atentie sporita igienei spatiilor unde lucreaza angajatii lor din mai multe motive cum ar fi: angajatii trebuie sa aiba un mediu de lucru placut si igienic pentru a da un randament maxim, astfel se simt in largul lor si de asemenea respectati de catre angajator, prima impresie pe care o face spatiul de lucru noilor angajati este vitala, daca spatiul este decent, decizia acestora in legatura cu angajarea poate fi influientata si de acest aspect;  atunci cand vin controale de la unitatile autorizate, asa cum se procedeaza in mod regulat la firmele din orice domeniu, angajatorul sta relaxat ca are totul in ordine si nu exista posibilitatea de a lua vreo amenda.

In primul rand strict in spatiile de birouri trebuie curatat praful de pe birourii zilnic, de asemenea trebuie dezinfectate tastaturile si mousurile deoarece angajatii pot veni cu microbi pe maini din autobuze sau metrouri si bacteriile se raspandesc foarte usor si rapid. Monitoarele trebuie sterse de praf, pentru a evita dificultatile de citire pe acestea ale angajatilor si de asemenea scaunele trebuie sa fie curatate cu ajutorul unor produse speciale. Incaperea trebuie aerisita regulat pentru evitarea aparitiei sporilor de mucegai care pot provoca boli pulmonare grave , trebuie zugravit cel putin odata pe an pentru omorarea bacteriilor si podelele trebuie sa fie curatate cu rigurozitate.

De asemenea angajatorul trebuie sa faca dezinfectie si dezinsectie periodic, conform normelor din legislatia in vigoare, mai ales daca spatiul pentru birouri se afla intr-un bloc sau cladire in care se executa mai multe activitati.

In ceea ce priveste grupul sanitar pastrarea unei igiene si a unei curatenii drastice este obligatorie deoarece acolo este locul in care se dezvolta si se inmnultesc cel mai repede bacteriile, virusii si microbii mai ales daca este vorba de un loc in care lucreaza mai multi angajati. Cu atat mai mult in cazul in care pragul firmei este trecut si de catre clienti.

Indiferent de spatiile de lucru, acestea  trebuie mentinute curate pentru o mai buna functionare a lucrurilor, fie ca este vorba de o firma de birouri, banca, hotel, salon de tatuat ori o simpla frizerie, chiar si intr-o benzinarie si asa mai departe sau intr-un simplu magazin de cartier.

Pentru a putea duce la bun sfarsit toate aceste sarcini, cu ajutorul celor de la Sanito.ro poti face asta, rapid, simplu si cu profesionalism si astfel vei arata respect fata de angajati dar in primul rand fata de tine.

Produsele si accesoriile de curatenie comercializate de acestia sunt profesionale si de cea mai buna calitate. De la un simplu pres intrare, la covorase interior, exterior ori dezinfectante pana produse hartie cum ar fi role prosoape din hartie sau role cearceaf hartie au stergatoare profesionale, detergenti profesionali, sapunuri si lista poate continua. Tot ceea ce aveti nevoie pentru buna functionare a firmei veti putea achizitiona de pe Sanito.ro la cel mai bun raport pret calitate.