Idei campanii marketing

august 4, 2017 By

 

Idei campanii marketing

In orice domeniu de activitate, cheia inseamna colaborare, informare si respect fata de ideile si respectiv, respect fata de omul de langa noi. Ai nevoie de idei campanii marketing? Poti avea o colaborare inedita cu un realizator de iluzii magice. Domeniul public unde intalnesti multi oameni, potentiali clienti printr-un mesaj personalizat, poate sa insemne un centru mare de cumparaturi, chiar o parcare sau in centrul orasului, in parcuri.

Reclama are un impact puternic prin contactul direct. Alege sa atragi atentia, sa te prezinti in fata oamenilor pentru o oferta pe masura expunerii, pentru a castiga increderea. Oameni sunt si pe canalele de social media, poate altii comparativ cu cei intalniti in marketing, targetul este altul.

Majoritatea avem un telefon performant, facem poze sau filmam, urmarim programe care ne sunt atractive intr-un anumit moment din viata, citim carti. Mass media, prin presa locala sau publicatiile la nivel national, cauta ineditul in aceeasi masura, fie ca luam in calc televiziunea, chiar si radio. Fa-te cunoscut, lasa oamenii sa afle despre tine si despre ceea ce oferi. Vino in intampinarea lor cu valoare, calitate si preturi mici. Este un prim pas catre succes, catre vanzari. Cu cat esti cunoscut mai mult, cu atat exista mai multe variante de colaborare si de succes.

O alta varianta de a arata un anumit obiect sau de a prezenta un tip de serviciu, sunt reportajele, acestea fiind personalitate, incluzand de asemenea un mesaj promotional si au impact.

Ai fost vreodata la un festival de arta stradala? Acolo publicitatea este imbinata ingenious cu creativitate si continut de calitate.

Momentele in care este nevoie de publicitate sunt diverse, de la promotii si oferte, pana la inaugurarea de locatii sau recrutarea de forte de munca, branding sau mesaje timp weecome pentru anumite evenimente ale companiei tale. Piata de desfacere este una infinita, oamenii fac parte din categorii diferite, este necesar sa gasesti varianta optima, astfel incat mesajul tau sa ajunga la acestia. Cu cat iei in calcul o masa mai mare de oameni, cu atat ai sansa de reusita, indiferent de domeniu.