Educația antreprenorială ca materie educațională în școli

noiembrie 10, 2021 By

Educația antreprenorială ca materie educațională în școli

Programa educațională a trezit de-a lungul timpului multe controverse în rândul elevilor și studenților, însă demersurile în a îmbunătăți aspectele criticate nu s-au concretizat nici până acum. Ceea ce am observat la tinerii din generațiile actuale este dorința lor de a se dezvolta pe plan social și financiar, acestea fiind principalele motive care stau în spatele învățăturii. Teoretic, înveți ca să ajungi cineva, practic, școala te poate trage înapoi.

Există o mulțime de materii nefolositoare predate în școli, iar semnalul de alarmă tras atât de profesori, cât și de elevi pare să nu fi schimbat mai nimic. Educația antreprenorială ar trebui predată încă din clasele gimnaziale, astfel încât elevii să dețină un minimum de cunoștințe despre ceea ce-i așteaptă după ce absolvă instituțiile de învățământ. Din cauza faptului că mulți nu știu pe ce cale să o apuce, potențialul tinerilor se irosește. Mulți au nevoie de ajutor și îndrumare pentru a-și da seama la ce se pricep și cum ar trebui să-și valorifice calitățile dobândite în timp.

Nu este suficient un singur semestru de educație antreprenorială pe parcursul a patru ani de licei. Multitudinea de informații și de exerciții practice sunt subestimate și, prin urmare, condensate într-un timp foarte scurt. Prin urmare, educația antreprenorială devine o materie trecătoare ca oricare alta, în care informațiile vin și se pierd. Într-un interviu publicat pe thebiz.ro, intervievatul a explicat modul în care oameni cu potențial extraordinar ajung să se plafoneze pentru că n-au beneficiat de îndrumare la timpul potrivit.