Cinci motive pentru care sa alegi canile personalizate
Cinci motive pentru care sa alegi canile personalizate
Sta in fierea noastra, a oamenilor, sa oferim cadouri celor dragi. Incepand de la parinti si membri ai familiei pana la prieteni si colegi, ne place sa facem surprize pentru ca cei care primesc cadoul sa isi aminteasca de noi. Aceasta situatie se vede la scala mai mare, la nivelul companiilor. Nu imi spune ca nu ai acasa o cana de la o banca, o firma sau una cu numele unui mare magazin. Sigur ai, asta pentru ca se apeleaza destul de des la cani personalizate in marketing.
Daca vrei sa oferi un cadou inedit, o cana personalizata este perfecta. Fie ca este ziua de nastere a mamei tale, a surorii sau a iubitei tale, ii poti oferi o cana personalizata cu un mesaj dragut, o imagine care va infatiseaza pe amandoi sau cu animalul preferat. Te asiguram ca in fiecare dimineata cand persoana care a primit cana isi va savura cafeaua sau ceaiul preferat, se va gandi la tine.
In cazul companiilor este aceeasi idee. Cu cat oamenii vad mai des numele companiei care este inscriptionat pe cana, cu atat va ramane in mintea lor si vor apela la serviciile acelor companii. Indiferent ca vorbim de o banca unde poti sa mergi sa iti fci un credit, un mare brand de cosmetice care stii sigur ca e locul de unde iti poti achizitiona orice produs de make-up sau orice alta companiei care iti ofera produse si/sau servicii.
Companiile care apeleaza la aceasta metoda de a face marketing, au un mare succes si cresc increderea oamenilor in brandul lor. In plus, creierul fiecarei peroane reactioneaza la orice atentie sau cadou primit. Asa ca, daca ai o firma mai mica sau mai mare, e timpul sa iei in calcul si aceasta metoda de publicitate. Cu siguranta cana care sta cu mandrie pe masa sau biroului persoanei care a primit-o, iti va aduce vanzari in timp. Nu uita, nimic nu se intampla peste noapte.
Insa, daca ai nevoie de cani personalizate cu numele afacerii tale, nu uita sa apelezi la Agrafa, un mare magazin online si producator de materiale publicitare. Ai grija de compania ta, prin grija pe care o acorzi imaginii ei, dar si prin grija pe care o oferi clientilor si viitorilor clienti.
Share on Facebook Share on Twitter Share on Pinterest